Tietoja meistä

Tervetuloa Puhelinshop verkkokauppaan.

Olemme 100% kotimainen yritys ja toimitamme kaikki tuotteet Suomesta omasta varastostamme.

Fyysisesti verkkokauppamme varasto sijaitsee Lahdessa, Kauppakeskus Triossa, pohjakerroksessa. Eli voit tarvittaessa ostaa ja noutaa haluamasi osan myös suoraan sieltä.

Jos tilaat tuotteen arkipäivisin ennen klo 13 on tuote yleensä sinulla jo seuraavana arkipäivänä.

Huoltoliikkeemme sivut löydät osoitteesta puhelinhuolto.fi.


Sitten hieman tarkempaa infoa ihmisistä ja yrityksestä:

Mobila Electornics on perustettu vuonna 2010 Espoossa keskittyen lähinnä matkapuhelin korjaamiseen ja tarvikkeiden myyntiin, 2011 liike laajeni Lahteen ja vuonna 2012 Hämeenlinnaan.

Henkilökuntaa yrityksessämme on noin 12 henkilöä.

Alla kuvia Lahden 280m2 Myymälästä/Huollosta Kauppakeskus Triossa:



Vuonna 2015 avasimme ensimmäisen version verkkokaupastamme jossa myymme suoraan osia kuluttajille ja huoltoliikkeille, vuonna 2017 lopussa avasimme uuden version verkkokaupastamme, koska haluamme palvella asiakkaitamme paremmin.

Vuonna 2018 lisäämme verkkokaupan valikoimaa useilla sadoilla tuotteilla, tarkoituksena on tehdä Suomen suurin ja monipuolisin puhelimien varaosiin ja tarvikkeisiin keskittynyt verkkokauppa jossa on nopea toimitus ja hinnat kohdallaan.

Meiltä voit siis tilata luottavaisin mielin, jos ongelmia tai epäselvyyksiä tulee, ne selvitetään välittömästi. Parhaiten meihin saa yhteyttä käyttämällä palautelomaketta joka löytyy täältä.

Pyrimme vastaamaan viesteihin liikkeen aukioloaikana tuntien kuluessa.

Terveisin,

Mobila Electronics/Puhelinshop henkilökunta

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 2.6.2017 alkaen.

Verkkokauppa

Mobila Electronics Oy
Aleksanterinkatu 18
15140 Lahti

04577502032
kauppa@puhelinshop.fi
www.puhelinshop.fi
FI2347266-8

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Puhelinshop yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Mobila Electronics Oy
Aleksanterinkatu 18
15140 Lahti

04577502032
kauppa@puhelinshop.fi
www.puhelinshop.fi
FI2347266-8

Toimitustavat ja -kulut

Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat ostosten loppusummasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos tilaussumma on vähintään 75 euroa, emme veloita toimitus- ja postikuluja.

Toimitusaika

Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen
tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Tuotteen palauttamisoikeus

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Tuotteen voit palauttaa veloituksetta seuraavilla tiedoilla:

Mobila Electronics Oy
Tunnus 5019464
00003 VASTAUSLÄHETYS

Liitä mukaan kuvaus miksi palautat tuotteen ja mitä haluat palautukselle tehdä, eli vaihdetaanko tuote uuteen vai haluatko rahat takaisin. Takaisinmaksua varten liitä mukaan tilitietosi, sekä meiltä saamasi kuitti.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Takuut

Sähköisissä varaosissa (komponenteissa) takuuaika on 1kk. Takuu ei kata väärästä asennuksesta aiheutuvia vikoja. Muissa tuotteissa takuuaika on 6kk.


Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä

Hyväksyn evästeiden käytön