Olemme kotimainen yritys ja toimitamme kaikki tuotteet Suomesta omasta varastostamme.
Fyysisesti verkkokauppamme varasto sijaitsee Lahdessa ja voit tarvittaessa ostaa sekä noutaa haluamasi osan
myös suoraan meidän myymälästämme.
Jos tilaat tuotteen arkipäivisin ennen klo 12, lähtee tuote yleensä meiltä vielä saman päivän aikana postin matkaan.
Mikäli et haluakkaan asentaa itse näyttöä, voit jättää sen myös huoltoliikkeemme hoidettavaksi. Huoltoliikkeemme sivut löydät osoitteestapuhelinhuolto.fi.
Sitten hieman tarkempaa infoa ihmisistä ja yrityksestä:
Mobila Electronics on perustettu vuonna 2010 Espoossa, keskittyen puhelinten korjaamiseen ja lisätarvikkeiden myyntiin, vuonna 2011 liike laajeni Lahteen ja vuonna 2012 Hämeenlinnaan.
Henkilökuntaa yrityksessämme on 12 henkilöä.
Liikevaihtomme oli vuonna 2017 noin 4,6 miljoonaa euroa.
Alla kuvia Lahden Kärkkäisen 150m2 Myymälästä:
Verkkokauppamme avasimme 2015 ja valikoimastamme löytyvät mm. puhelimiin suojakoteloja ja näytönsuojia lisäksi puhelimen korjaukseen liittyviä varaosia ja työkaluja.
Meiltä voit tilata luottavaisin mielin, jos ongelmia tai epäselvyyksiä tulee, selvitämme ne välittömästi. Parhaiten meihin saa yhteyttä puhelimitse, numerosta:
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat ostosten loppusummasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos tilaussumma on vähintään 100 euroa, emme veloita toimitus- ja postikuluja.
Toimitusaika
Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Tuotteen palauttamisoikeus
Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.
Tuotteen voit palauttaa veloituksetta seuraavilla tiedoilla:
Mobila Electronics Oy
Tunnus 5019464
00003 VASTAUSLÄHETYS
Liitä mukaan kuvaus miksi palautat tuotteen ja mitä haluat palautukselle tehdä, eli vaihdetaanko tuote uuteen vai haluatko rahat takaisin. Takaisinmaksua varten liitä mukaan tilitietosi, sekä meiltä saamasi kuitti.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.
Takuut
Sähköisissä varaosissa (komponenteissa) takuuaika on 12kk. Takuu ei kata väärästä asennuksesta aiheutuvia vikoja. Muissa tuotteissa takuuaika on 6kk.
Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön.
Lisätietoa evästeistä